Regulamin sprzedaży
1. INFORMACJE OGÓLNE
1.1. Właścicielem niniejszego Serwisu: https://krakow-bhp.pl/ jest firma PREVEN Outsourcing BHP & PPOŻ., ul. Na Popielówkę 31C, 32-087 Zielonki, NIP: 8711757049, REGON: 524605565, Tel. +48 724 131 103, adres e-mail: preven@krakow-bhp.pl (zwana dalej „PREVEN Outsourcing BHP & PPOŻ.”).
1.2. Serwis przeznaczony jest dla osób fizycznych, osób prawnych lub jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, mająca pełną zdolność do czynności prawnych, która korzysta z Serwisu, w tym również Konsumentów (Konsument – osoba fizyczna zawierająca Umowę Sprzedaży w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową).
1.3 Postanowienia Regulaminu dotyczące obowiązków Klienta stosuje się odpowiednio, zależnie od kontekstu, do wszelkich osób działających w imieniu lub na rzecz Klienta, niezależnie od podstawy prawnej takiego działania, w tym pracowników, pełnomocników, prokurentów oraz członków organów.
1.4. „Produktem” lub „produktem” w rozumieniu Regulaminu są wszelkie produkty, które Klient może nabyć od PREVEN Outsourcing BHP & PPOŻ., co może nastąpić w szczególności przy wykorzystaniu funkcjonalności udostępnianych w ramach samego Serwisu, a także przez złożenie zamówienia za pośrednictwem korespondencji przesłanej e-mailem na adres preven@krakow-bhp.pl.
1.5. Składając zamówienie Klient równocześnie oświadcza w sposób wyraźny, iż akceptuje treść Regulaminu, który dotyczy każdej z form składania zamówienia. Potwierdzenie przez Klienta zapoznania się z Regulaminem i jego akceptacji następuje w formie elektronicznej, tj. poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola na formularzu zamówienia. Klient zobowiązany jest do podania w trakcie zamówienia prawdziwych i aktualnych danych dotyczących Klienta. PREVEN Outsourcing BHP & PPOŻ. zastrzega sobie prawo weryfikacji poprawności wprowadzonych danych oraz odmowy realizacji zamówienia Klienta w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w/w danych.
1.6. Podanie danych osobowych przez Klienta w procesie składania zamówienia w formularzu zamówienia jest wymogiem umownym i jest dobrowolne, stanowi natomiast konieczny warunek do składania zamówień Zasady przetwarzania danych osobowych podanych przez Klienta określa pkt 12 Regulaminu.
1.7. Na podany przez Klienta w jakikolwiek sposób oraz z jakiejkolwiek formie adres e-mail, PREVEN Outsourcing BHP & PPOŻ. będzie przesyłał korespondencję handlową i marketingową drogą elektroniczną. Przetwarzanie danych osobowych w tym celu będzie odbywało się w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. usprawiedliwiony interes administratora. Klient ma prawo wnieść sprzeciw na przetwarzanie danych osobowych w tym celu.
1.8. W celu zwiększania jakości obsługi Klienta jak i w trosce o bezpieczeństwo zawieranych transakcji, PREVEN Outsourcing BHP & PPOŻ. dokonuje zapisu i archiwizacji korespondencji e-mail, wiadomości SMS oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie ochrony i przetwarzania danych osobowych, w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. b) i f) RODO.
2. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
2.1. W PREVEN Outsourcing BHP & PPOŻ. można dokonać zakupów w sposób opisany poniżej:
2.2. Składając zamówienie poprzez stronę WWW odpowiednio pod adresem: https://krakow-bhp.pl/
2.3. Składając zamówienie poprzez strony WWW Klient posługuje się koszykiem na stronie Serwisu: https://krakow-bhp.pl/
2.4. Warunkiem koniecznym do skutecznego złożenia zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia przez Klienta, w szczególności podania numeru telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail celem umożliwienia szybkiego kontaktu w przypadku gdyby realizacja zamówienia wymagała dodatkowego kontaktu z Klientem.
2.5. Kontaktując się telefonicznie z działem obsługi klienta, który jest do Państwa dyspozycji w dni robocze w godzinach od 8:00 – 16:00 pod numerami telefonów: (+48) 724 131 103.
2.6. Zamówienia przez strony WWW oraz e-mail można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone po godzinie 13:00 (poprzez strony WWW lub e-mail) oraz zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta, będą rozpatrywane w następnym dniu roboczym do godziny 11:00.
2.7. W przypadku stwierdzenia niemożliwości zaakceptowania zamówienia lub chwilowego braku jakiegokolwiek Produktu, PREVEN informuje o tym Klienta oraz ustala z nim dalsze szczegóły dotyczące realizacji przesłanego zamówienia. Jeżeli skontaktowanie się z Klientem jest niemożliwe w ciągu 48 godzin od momentu otrzymania zamówienia (w tym również, gdy Klient nie odpowiada na korespondencję e-mailową), takie zamówienie traci moc, jak też i wtedy, gdy PREVEN stwierdzi trwałą niemożliwość realizacji zamówienia. Klient może zostać poproszony o odpowiedź na wysłaną przez PREVEN Outsourcing BHP & PPOŻ. wiadomość e-mail lub SMS dotyczącą zapytania w przedmiocie dalszej realizacji zamówienia.
2.8. Promocja czasowa w przypadku gdy jest dostępna w Serwisach obowiązuje dla zamówień zatwierdzonych w czasie trwania promocji. Czas zatwierdzenia zamówienia określony jest na podstawie czasu podanego w Serwisach.
2.9. Odwołanie złożonego przez Klienta zamówienia jest możliwe jedynie za zgodą PREVEN Outsourcing BHP & PPOŻ.
2.10. Klient składa zamówienia za pośrednictwem witryn: https://krakow-bhp.pl/.
2.11. Do zamówień na produkty złożone za pomocą tych witryn mają zastosowanie ceny podane bezpośrednio na tej witrynie.
3. Szkolenia e-learning online
3.1. W przypadku zakupu szkolenia e-learning online, po prawidłowym wypełnieniu formularza i dokonaniu płatności, klient otrzymuje odpowiednią ilość dostępów do platformy szkoleniowej dla swoich pracowników (kursantów).
3.2. Czas na wykorzystanie zakupionych licencji wynosi 12 miesięcy od dnia zakupu.
3.3 W wyjątkowych sytuacjach takich jak zmiana stanu prawnego dotyczącego zakupionych szkoleń e-learning online, PREVEN Outsourcing BHP & PPOŻ. zastrzega sobie prawo do skrócenia terminu wykorzystania zakupionych licencji określonych w pkt. 3.2.
3.4 Kupujący w celu przypisania uczestnika do szkolenia, zobowiązany jest w formularzu zakupowym (podczas składania zamówienia) do podania następujących danych uczestnika: imię, nazwisko oraz adres e-mail. Po wprowadzeniu niezbędnych danych i udanej płatności, uczestnik otrzymuje dostęp do szkolenia na swój adres e-mail.
3.5 Uczestnicy (pracownicy kupującego) objęci szkoleniem, otrzymują na podany adres e-mail link do platformy szkoleniowej wraz z loginem i hasłem do logowania. Każdy z pracowników zobowiązany jest do zmiany otrzymanego hasła w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania linku.
3.7 Jeden link dostępowy przysługuje jednemu pracownikowi, dla którego został wygenerowany. Nie ma możliwości korzystania z jednego linku dostępowego przez kilku uczestników (pracowników) Kupującego.
3.8 Kupujący będący pracodawcą lub przedstawicielem pracodawcy, wraz z wypełnieniem formularza zakupu szkolenia e-learning online oświadcza, że poinformował pracowników o tym, że ich dane osobowe zostały przekazane Usługodawcy celem umożliwienia im odbycia szkolenia e-learning online.
3.9 Do odbycia szkolenia w formie e-learning online w platformie szkoleniowej niezbędne jest posiadanie przez system operacyjny osoby odbywającej szkolenie programu Google Chrome w wersji 32 lub nowszej.
3.10 Po zalogowaniu do platformy szkoleniowej pracownik Kupującego ma ograniczony czasowo dostęp do modułów szkoleniowych. Standardowo dostęp wynosi 14 dni z możliwością przedłużenia na życzenie Kupującego. Po przejściu wszystkich modułów szkolenia pracownik Kupującego ma możliwość podejścia do egzaminu, na podstawie którego sprawdzana jest jego wiedza z zakresu przeprowadzonego szkolenia.
3.11 Egzamin ma charakter testu jednokrotnego wyboru. Wymogiem pozytywnego ukończenia egzaminu, będącego podstawą wystawienia zaświadczenia o pozytywnym zdaniu egzaminu, jest uzyskanie co najmniej 80% prawidłowych odpowiedzi.
3.12 W przypadku, w którym osoba odbywająca egzamin, nie uzyska minimalnej liczby punktów, może podejść do egzaminu jeszcze raz.
3.13 Liczba podejść do egzaminu jest nieograniczona.
3.14 Każde szkolenie kończy się wystawieniem jednego zaświadczenia dla pracownika, dla którego został wykupiony dostęp do platformy szkoleniowej.
3.15 Po pozytywnym zakończeniu egzaminu, Kupujący otrzymuje zaświadczenie o pozytywnym ukończeniu egzaminu przez pracownika zdającego egzamin.
3.16 Zaświadczenie standardowo wydawane jest w formie elektronicznej.
3.17 Na życzenie Klienta jest możliwość wydania zaświadczenia w wersji papierowej.
3.18 W celu zamówienia zaświadczenia w wersji papierowej należy:
3.18.A Przesłać na adres e-mail: preven@krakow-bhp.pl
– dane firmy zamawiającej certyfikaty,
– dane adresowe do wysyłki certyfikatów.
Certyfikaty zostaną wysłane do Państwa w ciągu 14 dni, licząc od dnia przekazani niezbędnych danych za pomocą Poczty Polskiej, listem poleconym lub przesyłką kurierską na wskazany przez Państwa adres.
3.19 W przypadku problemów technicznych z platformą szkoleniową, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedającym za pośrednictwem e-maila: preven@krakow-bhp.pl.
4. WARUNKI PŁATNOŚCI ZA ZAKUPIONY Produkt
4.1. Ceny podane na stronie są podawane w polskich złotych i są zwolnione z podatku na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. ustawy o VAT z dnia 11 marca 2004 r.
4.2. Cena podawana przy Produkcie jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez Kupującego.
4.3. Sprzedawca zapewnia Kupującym płatność za pośrednictwem systemu Przelewy24.pl.
5. FAKTURY PRZESYŁANE W FORMIE ELEKTRONICZNEJ
5.1. Sprzedawca / Usługodawca PREVEN Outsourcing BHP & PPOŻ. wystawia na rzecz Klienta faktury wyłącznie w formie elektronicznej na warunkach wskazanych poniżej.
5.2. Wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej następuje przy spełnieniu wymogów wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
5.3. Faktury przesyłane w formie elektronicznej są przechowywane przez PREVEN Outsourcing BHP & PPOŻ. w sposób zapewniający autentyczność pochodzenia, integralność treści i czytelność tych faktur od momentu ich wystawienia do czasu upływu terminu przedawnienia zobowiązania podatkowego.
5.4. Klient odpowiedzialny jest po swojej stronie za pobieranie, przechowywanie pobranych dokumentów oraz za sposób udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej faktur przesyłanych w formie elektronicznej.
5.5. Faktury przesyłane w formie elektronicznej wystawiane są w formacie PDF.
5.6. Faktury przesyłane w formie elektronicznej to: faktura, faktura korygująca, faktura proforma, faktura zaliczkowa, faktura korygująca zaliczkę, duplikat faktury, duplikat faktury korygującej, duplikat faktury zaliczkowej, duplikat faktury korygującej zaliczkę.
5.7. Przesłanie faktur w formie elektronicznej polega na wysłaniu do Klienta wiadomość e-mail wraz z załączoną fakturą.
5.8. Za moment doręczenia Klientowi faktur wystawianych i przesyłanych w formie elektronicznej uznaje się datę dotarcia wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 4.7. lub faktury w formacie PDF na serwer odbiorcy dla adresu e-mail podanego przez Klienta.
6. FORMA DOSTAWY
6.1. Zamówione Produkty dostarczane są do Klienta za pośrednictwem dróg elektronicznych tj. poczta e-mail.
6.2. Dla zamówień złożonych do godz. 13.00 i dla których nie ma żadnych przeszkód celem realizacji zamówienia, Produkty zostaną dostarczone następnego dnia roboczego. Jeśli ten termin ulegnie wydłużeniu, nastąpi to z przyczyn niezależnych od PREVEN Outsourcing BHP & PPOŻ.
6.3. Czas realizacji zamówienia może się wydłużyć w przypadku nagłych wahań koniunktury (np.: nagły wzrost zamówień) uniemożliwiający wysyłkę Produktu w dniu złożenia zamówienia.
6.4. PREVEN Outsourcing BHP & PPOŻ. nie ponosi odpowiedzialności za straty Klienta powstałe w wyniku realizacji zamówienia w terminie późniejszym niż następnego dnia roboczego.
6.5. Zamówienia złożone po 13:00 będą traktowane tak jakby wpłynęły następnego dnia roboczego.
6.6. Za dzień roboczy uważa się czas od 08:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni świątecznych – ustawowo uznanych za wolne od pracy.
6.7. Z chwilą wydania Produktu przewoźnikowi (spedytorowi) następuje dostawa Produktu, a na nabywcę przechodzi prawo do dysponowania Produktem jak właściciel oraz ryzyko jej przypadkowej utraty lub uszkodzenia.
7. ZWROT Produktu
7.1. Uprawnienia z tytułu rękojmi są wyłączone na co Klient wyraża zgodę przez akceptację Regulaminu (art. 558 § 1 kc).
8. Reklamacje
8.1. Wszelkie zgłoszenia reklamacyjne Produktów zamówionych poprzez Serwis należy składać przez adres mailowy preven@krakow-bhp.pl i tylko zgłoszenia złożone w ten sposób będą rozpatrywane przez PREVEN Outsourcing BHP & PPOŻ.
8.2. Odpowiedzialność PREVEN Outsourcing BHP & PPOŻ. obejmuje jedynie zawinione niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy, wszystkie inne okoliczności, w tym nieprawidłowe użycie (co podlega samodzielnej ocenie ze strony PREVEN Outsourcing BHP & PPOŻ.), nie mogą stanowić podstawy odpowiedzialności PREVEN Outsourcing BHP & PPOŻ., w tym podstawy reklamacji zakupionych Produktów. PREVEN Outsourcing BHP & PPOŻ. rozpatruje reklamacje w terminie do 30 dni, przy czym termin ten może ulec wydłużeniu, ze względu na sposób komunikacji ze strony Klienta oraz inne okoliczności niezależne od PREVEN Outsourcing BHP & PPOŻ., a które mogą bezpośrednio wpływać na długość rozpatrywania zgłoszenia reklamacyjnego.
8.3. W przypadku uwzględnienia reklamacji, PREVEN Outsourcing BHP & PPOŻ. może zaproponować, nieodpłatna naprawę, wymianę Produktu na nowy wolny od wad, zwrot zapłaty, obniżkę ceny lub rabat w innej formie.
9. ODBIERAJĄC Produkt PAMIĘTAJ
9.1. Przy odbiorze Produktu w formie elektronicznej należy sprawdzić prawidłowość otrzymanego zamówienia pod względem asortymentu i ilości Produktu. W razie stwierdzenia niezgodności produktu z zamówieniem Klient powinien w terminie 2 dni poinformować PREVEN Outsourcing BHP & PPOŻ. o stwierdzeniu niezgodności otrzymanego produktu z zamówieniem lub fakturą. Powyższe terminy liczone są od dnia otrzymania zamówienia drogą elektroniczną.
10. PRAWA AUTORSKIE I OCHRONA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ
10.1. Treści i grafiki umieszczone w Serwisie, a także udostępnione Klientom (szkolenia e-learning online) są chronione prawami autorskimi i mogą być własnością intelektualną Usługodawcy. Zabrania się ich kopiowania i rozpowszechniania, używania do celów handlowych lub umieszczania na innych stronach internetowych bez zgody Usługodawcy.
10.2. Wszystkie wymienione Produkty i nazwy są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami Produktowymi Usługodawcy.
10.3. Wykorzystanie przez Użytkownika treści umieszczonych w Serwisie bez ówczesnej i dokumentowej zgody Usługodawcy, może pociągać za sobą odpowiedzialność cywilnoprawną i karną za naruszenie praw własności intelektualnej. Zabronione jest w szczególności udostępnianie Produktów osobom nieupoważnionym, kopiowanie udostępnionych Produktów i rozpowszechnianie ich osobom trzecim, szczególnie w celach zarobkowych. Sprzedawca udziela Klientowi niewyłącznej i nieprzenaszalnej licencji na korzystanie z Produktów (szkoleń e-learning online).
10.4. Zabronione jest w szczególności udostępnianie Produktów osobom nieupoważnionym, kopiowanie udostępnionych Produktów i rozpowszechnianie ich osobom trzecim, szczególnie w celach zarobkowych.
10.5. Sprzedawca udziela Klientowi niewyłącznej i nieprzenaszalnej licencji na korzystanie z Produktów (szkoleń e-learning online).
10.6. Klient w ramach zawartej umowy upoważniony jest do korzystania z Produktów jedynie na potrzeby własne i swojego zakładu pracy, na następujących polach eksploatacji:
- korzystanie z zapisu techniką cyfrową w udostępnionym w Serwisie panelu Konta Klienta,
- wydruku na potrzeby własne i zakładu pracy- w formie PDF,
- zapisu metodą cyfrową na potrzeby własne i zakładu pracy na własnym twardym dysku.
10.7. Licencja, o której mowa w pkt. 11.5. jest ograniczona czasowo tj. 12 miesięcy od dnia zakupu w przypadku szkoleń e-learning online. Wynagrodzenie za Produkt obejmuje swoim zakresem udzieloną licencję.
Polityka Prywatności
Szanowni Klienci,
W związku z wejściem w życie od 25.05.2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, mając na uwadze ochronę danych osobowych naszych Klientów przekazujemy Państwu niezbędne informacje, mówiące o sposobie ich gromadzenia i przetwarzania przez firmę PREVEN Outsourcing BHP & PPOŻ, będącej właścicielem stron internetowych https://krakow-bhp.pl/, zwanych dalej „Serwisem”.
1. Postanowienia ogólne
1.1 Aby umożliwić Państwu dostęp do oraz różnych funkcji Serwisu, konieczne jest uzyskanie i przetwarzanie przez nas niektórych kategorii Państwa danych osobowych. Również gdy zamawiają Państwo od nas szkolenia e-learning online, przetwarzamy dane osobowe niezbędne do dokonania zakupu i dostarczenia zamawianego Produktu oraz w niezbędnym zakresie przekazujemy te dane osobowe firmom świadczącym dla nas usługi hostingu strony oraz administracji strony. Dane zamówienia są również gromadzone i przetwarzane dla własnych celów marketingowych PREVEN Outsourcing BHP&PPOŻ.. Jednocześnie informujemy, że dane nie są przekazywane dla celów marketingowych innych podmiotów.
1.2 Administratorem Państwa danych osobowych jest firma PREVEN Outsourcing BHP & PPOŻ., ul. Na Popielówkę 31C, 32-087 Zielonki, NIP: 8711757049, REGON: 524605565, Tel. +48 724 131 103, adres e-mail: preven@krakow-bhp.pl zwana dalej „Administratorem”.
1.3 Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
2. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych.
Główne rodzaje danych, które gromadzimy i przetwarzamy wynikają z charakteru działalności naszej firmy. Są to dane dotyczące zawieranych umów, zleceń, przesyłanych ofert, proponowanych cen za usługi, negocjacji handlowych skutkujących otrzymaniem zleceń i kontaktu poprzez Serwis.
W kolejnych podpunktach określone zostały cele, dla których przetwarzane są dane osobowe oraz podstawy prawne przetwarzania, które ten proces regulują.
2.1. Dane logowania
Przy każdym dostępie do Serwisu dane dotyczące korzystania przekazywane są przez przeglądarkę internetową i gromadzone w plikach protokołów, tzw. plikach logowania (tzw. Logów). Zapisywane przy tej okazji rekordy danych zawierają następujące informacje: datę i godzinę odwiedzin, nazwę wyświetlanej strony, adres IP, referencyjny adres URL (źródłowy URL, z którego trafili Państwo na nasze strony internetowe), przekazaną ilość danych, czas pobierania oraz informacje o produkcie oraz wersji używanej przeglądarki. Adresy IP użytkowników po zakończeniu korzystania z naszych strony są usuwane.
Rekordy danych z plików logowania służą do rozpoznawania, ochrony i śledzenia ewentualnych ataków na nasze strony.
Podstawą prawną przetwarzania danych logowania jest prawnie uzasadniony interes administratora danych osobowych w postaci zarządzania zasobami serwera, podtrzymywanie bezawaryjnego funkcjonowania Serwisu oraz wypełnianie ustawowych obowiązków administratora danych w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa ochrony danych osobowych.
2.2. Przetwarzanie danych osobowych w celu udostępnienia oferty PREVEN Outsourcing BHP & PPOŻ.
Poprzez naszą stronę internetową www.krakow-bhp.pl, mają Państwo możliwość dokonania zapytania ofertowego na wycenę proponowanych przez nas usług. W związku z tym PREVEN Outsourcing BHP & PPOŻ. przetwarza i będzie przetwarzać Państwa dane osobowe podawane w formularzu kontaktowym takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, numer telefonu, adres e-mail, do prowadzenia z Państwem negocjacji handlowych zmierzających do ewentualnego podpisania i następnie realizacji zawartej z Państwem umowy lub umów, na jedną lub kilka usług oferowanych przez PREVEN Outsourcing BHP & PPOŻ. oraz do celów archiwalnych dotyczących informacji o Klientach obsłużonych przez PREVEN Outsourcing BHP & PPOŻ. (w tym przechowywania referencji od Klientów), a także dla ewentualnej windykacji i dochodzenia roszczeń przed Sądem.
2.3. Przetwarzanie danych osobowych w przypadku zakupów online
PREVEN Outsourcing BHP & PPOŻ. umożliwia Państwu odpłatne zamawianie szkoleń e-learning online w naszym Serwisie. Przetwarzamy Państwa dane osobowe w celu realizacji wyżej wymienionej umowy, a w szczególności w celu realizacji Państwa zamówienia, zapisu na szkolenie, kontroli wiarygodności płatniczej klientów, dokonywania płatności i obsługi ewentualnych reklamacji. W powyższym celu przetwarzamy Państwa dane osobowe, takie jak: dane do wystawienie faktury (NIP, adres siedziby firmy, nazwa firmy); imię i nazwisko osoby lub osób działających w imieniu Klienta, jej numer telefonu i email służbowy, a także przekazane dane kursantów tj. imię i nazwisko oraz adres e-mail.
W celu realizacji umowy lub dokonania rozliczenia, Państwa dane osobowe przekazywane są osobom trzecim w takim zakresie, w jakim jest to niezbędne do wykonania umowy lub dokonania rozliczenia i jedynie wówczas, kiedy wcześniej udzielili nam Państwo odpowiedniej zgody. W ramach realizacji Państwa zamówienia pracujący dla nas podwykonawcy mogą otrzymać dane konieczne do wykonania zlecenia.
Ponadto, przetwarzamy dane osobowe potrzebne do realizacji zamówienia i rozliczenia również w celu przygotowania dla Państwa indywidualnie dopasowanych ofert.
W przypadku przetwarzania danych osobowych w celu realizacji zamówienia lub jego rozliczenia, podstawą prawną powyższego jest wykonanie umowy. Aby przesyłać Państwu indywidualnie dopasowane oferty, podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes (nasz prawnie uzasadniony interes polega w tym przypadku na marketingu bezpośrednim własnych produktów i usług).
2.4. Przetwarzanie danych zgłoszonych na szkolenia pracowników w przypadku zakupów online
Ponieważ w przypadku zamówienia szkolenia e-learning online (rodzaj szkolenia BHP) dla swoich pracowników klient podczas składania zamówienia w specjalnym formularzu (krok drugi formularza zamówień) przesyła do nas dane zgłaszanych pracowników powierzając nam przetwarzanie danych jego pracowników. W związku z tym Administrator i podmiot przetwarzający mają obowiązek podpisać Regulamin powierzenia przetwarzania danych osobowych. Regulamin powierzenia podpisywana jest w formie elektronicznej na co zezwala Art. 28 ust. 9 RODO. Regulamin powierzenia przetwarzania danych osobowych jest dostępna podczas wypełniania formularza zamówienia na stronie. Klient aby dokonać zamówienia ma obowiązek zapoznania się z Regulaminem oraz jego zaakceptowania zaznaczając odpowiednie pole. Bez tego nie będzie możliwe dokonanie zamówienia. Szczegóły dotyczące przetwarzania i przechowywania powierzanych nam danych osobowych zawarte są w niniejszym Regulaminie.
2.5. Nawiązanie kontaktu
W ramach korzystania Serwisu istnieje kilka możliwości nawiązania kontaktu z nami: mailowo, telefonicznie, listownie, poprzez formularz kontaktowy, poprzez formularz zapytania o ofertę. W momencie, gdy nawiązują Państwo kontakt z nami, przetwarzamy te dane osobowe, które udostępnią nam Państwa dobrowolnie w ramach nawiązania kontaktu i tylko w celu kontaktu z Państwem i odpowiedzi na Państwa zapytanie.
Podstawą prawną przetwarzania danych jest w tym przypadku wykonanie umowy lub podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą i która wysłała zapytanie, koniecznych do zawarcia umowy z tą osobą.
2.6. Marketing
Jako klienci naszego Serwisu mogą Państwo sporadycznie otrzymać e-mailem informacje o polecanych szkoleniach, na przykład szkoleń w zakresie zmian w prawie pracy, konferencji BHP, szkoleń darmowych dla naszych klientów, nowe artykuły na blogu bhp. W tym przypadku wykorzystujemy podany przez Państwa przy składaniu zamówienia adres e-mail w celu reklamy własnych produktów lub usług.
W każdej chwili mogą Państwo zrezygnować z tej formy polecania produktów, wysyłając stosowny e-mail na adres e-mail: preven@krakow-bhp.pl lub klikając link, znajdujący się na końcu każdej wiadomości e-mail z polecanymi produktami.
Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest nasz prawnie uzasadniony interes w postaci marketingu bezpośredniego własnych Produktów i usług zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3. Okres przechowywania danych osobowych
PREVEN Outsourcing BHP & PPOŻ. przetwarza i będzie przetwarzał Państwa dane osobowe przez czas trwania negocjacji handlowych zmierzających do podpisania umowy, a dalej przez czas wykonania umowy czy realizacji usługi, a także przez czas, w którym firma PREVEN Outsourcing BHP & PPOŻ. jest obowiązana do przechowywania dokumentów sprzedaży (tj. do czasu upływu okresu przedawnienia zobowiązania podatkowego, przy czym zobowiązanie podatkowe przedawnia się w terminie 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku (art. 86 § 1 w zw. z art. 70 § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa, tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 201 ze zm.). Po upływie wskazanych okresów czasu Państwa dane zostaną przez zanonimizowane i będą przechowywane (przetwarzane) wyłącznie do celów statystycznych i historycznych.
Dane osobowe przetwarzane w celach związanych z realizacją usług będą przetwarzane przez okres niezbędny do ich realizacji, tak długo, jak wymagają tego odpowiednie przepisy prawa do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
Administrator zapewnia, że dołoży wszelkiej staranności dla ochrony osób, których dane dotyczą i zapewnia, że gromadzone dane są przetwarzane zgodnie z obowiązującym prawem oraz zbierane do oznaczony i zgodnych z prawem celów.
W każdej chwili istnieje możliwość wycofania zgód wyrażonych w Serwisie, w tym zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych podmiotów współpracujących z Administratorem. Odwołanie zgody na przetwarzanie nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej wycofaniem.
Mają Państwo prawo żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia, przenoszenia lub ograniczenia ich przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Jeśli chcą Państwo skorzystać z przysługujących Państwu praw prosimy o przesłanie do nas wiadomości na adres: preven@krakow-bhp.pl.
Bezpieczeństwo danych osobowych jest dla nas priorytetem, jeśli jednak uznają Państwo, że przetwarzając Państwu dane osobowe naruszamy przepisy RODO, istnieje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
4. Pliki Cookies
Na swoich stronach internetowych, firma PREVEN Outsourcing BHP&PPOŻ. używa plików cookies (ciasteczka), w celu kształtowania stron w atrakcyjny sposób oraz aby umożliwić korzystanie z określonych ich funkcji. W każdej przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Brak zmiany tych ustawień oznacza akceptację dla stosowanych Cookies w Serwisie. Podstawą prawną przetwarzania informacji na temat naszych użytkowników poprzez pliki cookies jest wykonanie umowy i nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na bardziej przyjaznym użytkownikowi i bezpiecznym kształtowaniu Serwisu.
4.1 Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Usługodawca wykorzystuje pliki cookies m.in. po to, by dostosować Serwis do potrzeb Użytkowników.
4.2 Pliki cookies wykorzystywane są m. in. w celach tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych Serwisu, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości.
4.3 Serwis korzysta z dwóch rodzajów plików cookies: sesyjnych oraz stałych. Pliki cookies sesyjne mają charakter tymczasowy i pozostają na urządzeniu Użytkownika, aż do momentu wylogowania się ze strony lub wyłączenia programu przeglądania stron internetowych. Pliki cookies stałe są przechowywane na urządzeniu Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies bądź do momentu ich ręcznego usunięcia przez Użytkownika.
4.4 Serwis korzysta z plików cookies tworzonych przez osoby trzecie (tj. w zakresie usług, z których korzysta Usługodawca):
Google – Usługodawca wykorzystuje w Serwisie narzędzie Google Analytics do analizy ruchu na stronach internetowych Serwisu. Usługodawca wykorzystuje je w szczególności do celów statystycznych, aby sprawdzić jak często odwiedzane są poszczególne strony internetowe Serwisu. Dane z tych plików wykorzystywane są również do optymalizacji i rozwoju Serwisu. Więcej informacji na temat narzędzia Google Analytics można znaleźć na stronie: https://policies.google.com/technologies/cookies;
Facebook – więcej informacji o zasadach plików cookies można znaleźć na stronie: https://pl-pl.facebook.com/policies/cookies/;
Instagram – więcej informacji o zasadach plików cookies można znaleźć na stronie: https://www.facebook.com/help/instagram/1896641480634370;
YouTube – więcej informacji o zasadach plików cookies można znaleźć na stronie: https://policies.google.com/privacy?hl=pl&gl=pl;
LinkedIn - więcej informacji o zasadach plików cookies można znaleźć na stronie: https://pl.linkedin.com/legal/cookie-policy?trk=content_footer-cookie-policy
4.5 Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies. Szczegółowe informacje na ten temat:
przeglądarka Internet Explorer;
przeglądarka Microsoft EDGE;
przeglądarka Mozilla Firefox;
przeglądarka Chrome;
przeglądarka Safari;
przeglądarka Opera.
4.6 Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach uniemożliwić korzystanie ze stron Serwisu.
5. Prawa użytkowników
Jeżeli chcą Państwo dochodzić swoich praw, proszę skierować odpowiedni wniosek w formie pisemnej na adres preven@krakow-bhp.pl lub listownie na adres siedziby firmy PREVEN Outsourcing BHP&PPOŻ. W takim przypadku proszę zapewnić nam możliwość identyfikacji Państwa osoby poprzez udzielenie niezbędnych informacji.
Prawo do informacji: Przysługuje Państwu prawo do otrzymania informacji dotyczących danych osobowych, które przetwarzamy.
Prawo do sprostowania i usunięcia danych osobowych: Mają Państwo także prawo w każdym momencie sprostować swoje dane osobowe lub je usunąć, o ile jest to zgodne z obowiązującymi przepisami. Nie zostaną usunięte dane osobowe, które są niezbędne do dalszego wykonywania czynności lub do realizacji praw i roszczeń ze strony PREVEN Outsourcing BHP&PPOŻ.
Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych: Zgodnie z obowiązującym prawem, mogą Państwo wnosić o ograniczenie przetwarzania Państwa danych.
Sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych: Mają Państwo prawo w każdej chwili złożyć sprzeciw wobec przetwarzania przez PREVEN Outsourcing BHP&PPOŻ. Państwa danych.
Sprzeciw wobec przetwarzania w celu reklamy bezpośredniej: Mogą Państwo także w każdej chwili złożyć sprzeciw wobec przetwarzania Państwa danych osobowych w celach reklamowych („Sprzeciw wobec reklamy”). Nie dotyczy to jednak danych koniecznych do realizacji złożonego przez Państwa zamówienia. Po otrzymaniu sprzeciwu PREVEN Outsourcing BHP&PPOŻ. nie będzie już wykorzystywać, przetwarzać i przekazywać Państwa danych do innych celów niż tylko realizacja składanych przez Państwa zamówień i zakończy bezpośrednie przesyłanie reklam.
Sprzeciw wobec przetwarzania danych na podstawie „uzasadnionego interesu”: Dodatkowo przysługuje Państwu prawo złożenia w każdym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie „uzasadnionego interesu”. Wskutek sprzeciwu PREVEN Outsourcing BHP&PPOŻ. zakończy przetwarzanie Państwa danych, chyba że zgodnie z przepisami ustawowymi wykaże konieczność dalszego ich przetwarzania ze względu na interes prawny innej osoby czy instytucji.
Cofnięcie zgody: Jeżeli udzielili Państwo zgody PREVEN Outsourcing BHP&PPOŻ. na przetwarzanie swoich danych osobowych, mogą ją Państwo w każdej chwili cofnąć ze skutkiem na przyszłość. Do momentu cofnięcia zgody przetwarzanie danych osobowych jest zgodne z prawem.
Prawo wniesienia skargi do organu właściwego w zakresie ochrony danych osobowych: Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu właściwego w zakresie ochrony danych osobowych. Mogą się Państwo w tym celu zwrócić do organu właściwego w zakresie ochrony danych osobowych z właściwością dla Państwa miejsca zamieszkania lub do centralnego organu administracji państwowej, a także do organu właściwego dla naszej siedziby.
Zgoda na pliki Cookies:
Ta strona internetowa wykorzystuje pliki cookies aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Korzystając z stron internetowych naszego Serwisu, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Ustawienia tych plików można zmienić w każdej chwili za pomocą ustawień Twojej przeglądarki internetowej.
Szanowni Klienci,
W związku z wejściem w życie od 25.05.2018r Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, mając na uwadze ochronę danych osobowych naszych Klientów przekazujemy Państwu niezbędne informacje, mówiące o sposobie ich gromadzenia i przetwarzania przez firmę PREVEN Outsourcing BHP & PPOŻ, będącej właścicielem stron internetowych www.krakow-bhp.pl, zwanych dalej „Serwisem”.
1. Postanowienia ogólne
1.1 Aby umożliwić Państwu dostęp do oraz różnych funkcji serwisu, konieczne jest uzyskanie i przetwarzanie przez nas niektórych kategorii Państwa danych osobowych. Również gdy zamawiają Państwo od nas szkolenia, przetwarzamy dane osobowe niezbędne do dokonania zakupu i dostarczenia zamawianego szkolenia oraz w niezbędnym zakresie przekazujemy te dane osobowe firmom świadczącym dla nas usługi hostingu strony oraz administracji strony. Dane zamówienia są również gromadzone i przetwarzane dla własnych celów marketingowych PREVEN Outsourcing BHP&PPOŻ.. Jednocześnie informujemy, że dane nie są przekazywane dla celów marketingowych innych podmiotów.
1.2 Administratorem Państwa danych osobowych jest firma PREVEN Outsourcing BHP & PPOŻ. – Bartosz Krukowski, ul. Na Popielówkę 31C, 32-087 Zielonki, NIP: 5512594465, REGON: 121348904, Tel. +48 724 131 103, adres e-mail: preven@krakow-bhp.pl zwana dalej „Administratorem”.
1.3 Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
2. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych
Główne rodzaje danych, które gromadzimy i przetwarzamy wynikają z charakteru działalności naszej firmy. Są to dane dotyczące zawieranych umów, zleceń, przesyłanych ofert, proponowanych cen za usługi, negocjacji handlowych skutkujących otrzymaniem zleceń i kontaktu poprzez Serwis.
W kolejnych podpunktach określone zostały cele, dla których przetwarzane są dane osobowe oraz podstawy prawne przetwarzania, które ten proces regulują.
2.1. Dane logowania
Przy każdym dostępie do Serwisu dane dotyczące korzystania przekazywane są przez przeglądarkę internetową i gromadzone w plikach protokołów, tzw. plikach logowania (tzw. Logów). Zapisywane przy tej okazji rekordy danych zawierają następujące informacje: datę i godzinę odwiedzin, nazwę wyświetlanej strony, adres IP, referencyjny adres URL (źródłowy URL, z którego trafili Państwo na nasze strony internetowe), przekazaną ilość danych, czas pobierania oraz informacje o produkcie oraz wersji używanej przeglądarki. Adresy IP użytkowników po zakończeniu korzystania z naszych strony są usuwane.
Rekordy danych z plików logowania służą do rozpoznawania, ochrony i śledzenia ewentualnych ataków na nasze strony.
Podstawą prawną przetwarzania danych logowania jest prawnie uzasadniony interes administratora danych osobowych w postaci zarządzania zasobami serwera, podtrzymywanie bezawaryjnego funkcjonowania Serwisu oraz wypełnianie ustawowych obowiązków administratora danych w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa ochrony danych osobowych.
2.2. Przetwarzanie danych osobowych w celu udostępnienia oferty PREVEN Outsourcing BHP & PPOŻ.
Poprzez naszą stronę internetową www.krakow-bhp.pl, mają Państwo możliwość dokonania zapytania ofertowego na wycenę proponowanych przez nas usług. W związku z tym PREVEN Outsourcing BHP & PPOŻ. przetwarza i będzie przetwarzać Państwa dane osobowe podawane w formularzu kontaktowym takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, numer telefonu, adres e-mail. do prowadzenia z Państwem negocjacji handlowych zmierzających do ewentualnego podpisania i następnie realizacji zawartej z Państwem umowy lub umów, na jedną lub kilka usług oferowanych przez PREVEN Outsourcing BHP & PPOŻ. oraz do celów archiwalnych dotyczących informacji o Klientach obsłużonych przez PREVEN Outsourcing BHP & PPOŻ. (w tym przechowywania referencji od Klientów), a także dla ewentualnej windykacji i dochodzenia roszczeń przed Sądem.
2.3. Przetwarzanie danych osobowych w przypadku zakupów online
PREVEN Outsourcing BHP & PPOŻ. umożliwia Państwu odpłatne zamawianie szkoleń w naszym Serwisie. Przetwarzamy Państwa dane osobowe w celu realizacji wyżej wymienionej umowy, a w szczególności w celu realizacji Państwa zamówienia, zapisu na szkolenie, kontroli wiarygodności płatniczej klientów, dokonywania płatności i obsługi ewentualnych reklamacji. W powyższym celu przetwarzamy Państwa dane osobowe, takie jak: dane do wystawienie faktury (NIP, adres siedziby firmy, nazwa firmy); imię i nazwisko osoby lub osób działających w imieniu Klienta, jej numer telefonu i email służbowy.
W celu realizacji umowy lub dokonania rozliczenia, Państwa dane osobowe przekazywane są osobom trzecim w takim zakresie, w jakim jest to niezbędne do wykonania umowy lub dokonania rozliczenia i jedynie wówczas, kiedy wcześniej udzielili nam Państwo odpowiedniej zgody. W ramach realizacji Państwa zamówienia pracujący dla nas podwykonawcy mogą otrzymać dane konieczne do wykonania zlecenia.
Ponadto, przetwarzamy dane osobowe potrzebne do realizacji zamówienia i rozliczenia również w celu przygotowania dla Państwa indywidualnie dopasowanych ofert.
W przypadku przetwarzania danych osobowych w celu realizacji zamówienia lub jego rozliczenia, podstawą prawną powyższego jest wykonanie umowy. Aby przesyłać Państwu indywidualnie dopasowane oferty, podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes (nasz prawnie uzasadniony interes polega w tym przypadku na marketingu bezpośrednim własnych produktów i usług).
2.4. Przetwarzanie danych zgłoszonych na szkolenia pracowników w przypadku zakupów online
Ponieważ w przypadku zamówienia online szkolenia BHP dla swoich pracowników klient po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia odsyła do nas na adres preven@krakow-bhp.pl w specjalnym formularzu otrzymanym w potwierdzeniu zamówienia dane zgłaszanych pracowników powierza nam przetwarzanie danych osobowych jego pracowników. W związku z tym administrator i podmiot przetwarzający mają obowiązek podpisać umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych. Umowa powierzenia podpisywana jest w formie elektronicznej na co zezwala Art. 28 ust. 9 RODO. Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych jest dostępna podczas wypełniania formularza zamówienia na stronie. Klient aby dokonać zamówienia ma obowiązek zapoznania się z umową oraz jej zaakceptowania zaznaczając odpowiednie pole. Bez tego nie będzie możliwe dokonanie zamówienia. Szczegóły dotyczące przetwarzania i przechowywania powierzanych nam danych osobowych zawarte są w niniejszej umowie.
2.5. Nawiązanie kontaktu
W ramach korzystania Serwisu istnieje kilka możliwości nawiązania kontaktu z nami: mailowo, telefonicznie, listownie, poprzez formularz kontaktowy. W momencie, gdy nawiązują Państwo kontakt z nami, przetwarzamy te dane osobowe, które udostępnią nam Państwa dobrowolnie w ramach nawiązania kontaktu i tylko w celu kontaktu z Państwem i odpowiedzi na Państwa zapytanie.
Podstawą prawną przetwarzania danych jest w tym przypadku wykonanie umowy lub podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą i która wysłała zapytanie, koniecznych do zawarcia umowy z tą osobą.
2.6. Marketing
Jako klienci naszego Serwisu mogą Państwo sporadycznie otrzymać e-mailem informacje o polecanych szkoleniach, na przykład szkoleń w zakresie zmian w prawie pracy, konferencji BHP, szkoleń darmowych dla naszych klientów, nowe artykuły na blogu bhp. W tym przypadku wykorzystujemy podany przez Państwa przy składaniu zamówienia adres e-mail w celu reklamy własnych produktów lub usług.
W każdej chwili mogą Państwo zrezygnować z tej formy polecania produktów, wysyłając stosowny e-mail na adres e-mail: preven@krakow-bhp.pl lub klikając link, znajdujący się na końcu każdej wiadomości e-mail z polecanymi produktami.
Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest nasz prawnie uzasadniony interes w postaci marketingu bezpośredniego własnych towarów i usług zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3. Okres przechowywania danych osobowych
- PREVEN Outsourcing BHP & PPOŻ. przetwarza i będzie przetwarzał Państwa dane osobowe przez czas trwania negocjacji handlowych zmierzających do podpisania umowy, a dalej przez czas wykonania umowy czy realizacji usługi, a także przez czas, w którym firma PREVEN Outsourcing BHP & PPOŻ. jest obowiązana do przechowywania dokumentów sprzedaży (tj. do czasu upływu okresu przedawnienia zobowiązania podatkowego, przy czym zobowiązanie podatkowe przedawnia się w terminie 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku (art. 86 § 1 w zw. z art. 70 § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa, tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 201 ze zm.). Po upływie wskazanych okresów czasu Państwa dane zostaną przez zanonimizowane i będą przechowywane (przetwarzane) wyłącznie do celów statystycznych i historycznych.
- Dane osobowe przetwarzane w celach związanych z realizacją usług będą przetwarzane przez okres niezbędny do ich realizacji, tak długo, jak wymagają tego odpowiednie przepisy prawa do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
- Administrator zapewnia, że dołoży wszelkiej staranności dla ochrony osób, których dane dotyczą i zapewnia, że gromadzone dane są przetwarzane zgodnie z obowiązującym prawem oraz zbierane do oznaczony i zgodnych z prawem celów.
- W każdej chwili istnieje możliwość wycofania zgód wyrażonych w Serwisie, w tym zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych podmiotów współpracujących z Administratorem. Odwołanie zgody na przetwarzanie nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej wycofaniem.
- Mają Państwo prawo żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia, przenoszenia lub ograniczenia ich przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Jeśli chcą Państwo skorzystać z przysługujących Państwu praw prosimy o przesłanie do nas wiadomości na adres: preven@krakow-bhp.pl.
- Bezpieczeństwo danych osobowych jest dla nas priorytetem, jeśli jednak uznają Państwo, że przetwarzając Państwu dane osobowe naruszamy przepisy RODO, istnieje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
4. Pliki Cookies
Na swoich stronach internetowych, firma PREVEN Outsourcing BHP&PPOŻ. używa plików cookies (ciasteczka), w celu kształtowania stron w atrakcyjny sposób oraz aby umożliwić korzystanie z określonych ich funkcji. W każdej przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Brak zmiany tych ustawień oznacza akceptację dla stosowanych Cookies w Serwisie. Podstawą prawną przetwarzania informacji na temat naszych użytkowników poprzez pliki cookies jest wykonanie umowy i nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na bardziej przyjaznym użytkownikowi i bezpiecznym kształtowaniu Serwisu.
- Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Usługodawca wykorzystuje pliki cookies m.in. po to, by dostosować Serwis do potrzeb Użytkowników.
- Pliki cookies wykorzystywane są m. in. w celach tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych Serwisu, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości.
- Serwis korzysta z dwóch rodzajów plików cookies: sesyjnych oraz stałych. Pliki cookies sesyjne mają charakter tymczasowy i pozostają na urządzeniu Użytkownika, aż do momentu wylogowania się ze strony lub wyłączenia programu przeglądania stron internetowych. Pliki cookies stałe są przechowywane na urządzeniu Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies bądź do momentu ich ręcznego usunięcia przez Użytkownika.
- Serwis korzysta z plików cookies tworzonych przez osoby trzecie (tj. w zakresie usług, z których korzysta Usługodawca):
- Google – Usługodawca wykorzystuje w Serwisie narzędzie Google Analytics do analizy ruchu na stronach internetowych Serwisu. Usługodawca wykorzystuje je w szczególności do celów statystycznych, aby sprawdzić jak często odwiedzane są poszczególne strony internetowe Serwisu. Dane z tych plików wykorzystywane są również do optymalizacji i rozwoju Serwisu. Więcej informacji na temat narzędzia Google Analytics można znaleźć na stronie: https://policies.google.com/technologies/cookies;
- Facebook – więcej informacji o zasadach plików cookies można znaleźć na stronie: https://pl-pl.facebook.com/policies/cookies/;
- Instagram – więcej informacji o zasadach plików cookies można znaleźć na stronie: https://www.facebook.com/help/instagram/1896641480634370;
- YouTube – więcej informacji o zasadach plików cookies można znaleźć na stronie: https://policies.google.com/privacy?hl=pl&gl=pl;
- LinkedIn – więcej informacji o zasadach plików cookies można znaleźć na stronie: https://pl.linkedin.com/legal/cookie-policy?trk=content_footer-cookie-policy
- Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies. Szczegółowe informacje na ten temat:
- przeglądarka Internet Explorer;
- przeglądarka Microsoft EDGE;
- przeglądarka Mozilla Firefox;
- przeglądarka Chrome;
- przeglądarka Safari;
- przeglądarka Opera.
- Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach uniemożliwić korzystanie ze stron Serwisu.
5. Prawa użytkowników
Jeżeli chcą Państwo dochodzić swoich praw, proszę skierować odpowiedni wniosek w formie pisemnej na adres preven@krakow-bhp.pl lub listownie na adres siedziby firmy PREVEN Outsourcing BHP&PPOŻ. W takim przypadku proszę zapewnić nam możliwość identyfikacji Państwa osoby poprzez udzielenie niezbędnych informacji.
- Prawo do informacji: Przysługuje Państwu prawo do otrzymania informacji dotyczących danych osobowych, które przetwarzamy.
- Prawo do sprostowania i usunięcia danych osobowych: Mają Państwo także prawo w każdym momencie sprostować swoje dane osobowe lub je usunąć, o ile jest to zgodne z obowiązującymi przepisami. Nie zostaną usunięte dane osobowe, które są niezbędne do dalszego wykonywania czynności lub do realizacji praw i roszczeń ze strony PREVEN Outsourcing BHP&PPOŻ.
- Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych: Zgodnie z obowiązującym prawem, mogą Państwo wnosić o ograniczenie przetwarzania Państwa danych.
- Sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych: Mają Państwo prawo w każdej chwili złożyć sprzeciw wobec przetwarzania przez PREVEN Outsourcing BHP&PPOŻ. Państwa danych.
- Sprzeciw wobec przetwarzania w celu reklamy bezpośredniej: Mogą Państwo także w każdej chwili złożyć sprzeciw wobec przetwarzania Państwa danych osobowych w celach reklamowych („Sprzeciw wobec reklamy”). Nie dotyczy to jednak danych koniecznych do realizacji złożonego przez Państwa zamówienia. Po otrzymaniu sprzeciwu PREVEN Outsourcing BHP&PPOŻ. nie będzie już wykorzystywać, przetwarzać i przekazywać Państwa danych do innych celów niż tylko realizacja składanych przez Państwa zamówień i zakończy bezpośrednie przesyłanie reklam.
- Sprzeciw wobec przetwarzania danych na podstawie „uzasadnionego interesu”: Dodatkowo przysługuje Państwu prawo złożenia w każdym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie „uzasadnionego interesu”. Wskutek sprzeciwu PREVEN Outsourcing BHP&PPOŻ. zakończy przetwarzanie Państwa danych, chyba że zgodnie z przepisami ustawowymi wykaże konieczność dalszego ich przetwarzania ze względu na interes prawny innej osoby czy instytucji.
- Cofnięcie zgody: Jeżeli udzielili Państwo zgody PREVEN Outsourcing BHP&PPOŻ. na przetwarzanie swoich danych osobowych, mogą ją Państwo w każdej chwili cofnąć ze skutkiem na przyszłość. Do momentu cofnięcia zgody przetwarzanie danych osobowych jest zgodne z prawem.
- Prawo wniesienia skargi do organu właściwego w zakresie ochrony danych osobowych: Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu właściwego w zakresie ochrony danych osobowych. Mogą się Państwo w tym celu zwrócić do organu właściwego w zakresie ochrony danych osobowych z właściwością dla Państwa miejsca zamieszkania lub do centralnego organu administracji państwowej, a także do organu właściwego dla naszej siedziby.
Zgoda na pliki Cookies:
Ta strona internetowa wykorzystuje pliki cookies aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Korzystając z stron internetowych naszego Serwisu, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Ustawienia tych plików można zmienić w każdej chwili za pomocą ustawień Twojej przeglądarki internetowej.