Szanowni Klienci,
W związku z wejściem w życie od 25.05.2018r Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, mając na uwadze ochronę danych osobowych naszych Klientów przekazujemy Państwu niezbędne informacje, mówiące o sposobie ich gromadzenia i przetwarzania przez firmę PREVEN Outsourcing BHP & PPOŻ, będącej właścicielem stron internetowych www.krakow-bhp.pl, zwanych dalej „Serwisem”.
1. Postanowienia ogólne
1.1 Aby umożliwić Państwu dostęp do oraz różnych funkcji serwisu, konieczne jest uzyskanie i przetwarzanie przez nas niektórych kategorii Państwa danych osobowych. Również gdy zamawiają Państwo od nas szkolenia, przetwarzamy dane osobowe niezbędne do dokonania zakupu i dostarczenia zamawianego szkolenia oraz w niezbędnym zakresie przekazujemy te dane osobowe firmom świadczącym dla nas usługi hostingu strony oraz administracji strony. Dane zamówienia są również gromadzone i przetwarzane dla własnych celów marketingowych PREVEN Outsourcing BHP&PPOŻ.. Jednocześnie informujemy, że dane nie są przekazywane dla celów marketingowych innych podmiotów.
1.2 Administratorem Państwa danych osobowych jest firma PREVEN Outsourcing BHP & PPOŻ., ul. Na Popielówkę 31C, 32-087 Zielonki, NIP: 8711757049, REGON: 524605565, Tel. +48 724 131 103, adres e-mail: preven@krakow-bhp.pl zwana dalej „Administratorem”.
1.3 Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
2. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych
Główne rodzaje danych, które gromadzimy i przetwarzamy wynikają z charakteru działalności naszej firmy. Są to dane dotyczące zawieranych umów, zleceń, przesyłanych ofert, proponowanych cen za usługi, negocjacji handlowych skutkujących otrzymaniem zleceń i kontaktu poprzez Serwis.
W kolejnych podpunktach określone zostały cele, dla których przetwarzane są dane osobowe oraz podstawy prawne przetwarzania, które ten proces regulują.
2.1. Dane logowania
Przy każdym dostępie do Serwisu dane dotyczące korzystania przekazywane są przez przeglądarkę internetową i gromadzone w plikach protokołów, tzw. plikach logowania (tzw. Logów). Zapisywane przy tej okazji rekordy danych zawierają następujące informacje: datę i godzinę odwiedzin, nazwę wyświetlanej strony, adres IP, referencyjny adres URL (źródłowy URL, z którego trafili Państwo na nasze strony internetowe), przekazaną ilość danych, czas pobierania oraz informacje o produkcie oraz wersji używanej przeglądarki. Adresy IP użytkowników po zakończeniu korzystania z naszych strony są usuwane.
Rekordy danych z plików logowania służą do rozpoznawania, ochrony i śledzenia ewentualnych ataków na nasze strony.
Podstawą prawną przetwarzania danych logowania jest prawnie uzasadniony interes administratora danych osobowych w postaci zarządzania zasobami serwera, podtrzymywanie bezawaryjnego funkcjonowania Serwisu oraz wypełnianie ustawowych obowiązków administratora danych w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa ochrony danych osobowych.
2.2. Przetwarzanie danych osobowych w celu udostępnienia oferty PREVEN Outsourcing BHP & PPOŻ.
Poprzez naszą stronę internetową www.krakow-bhp.pl, mają Państwo możliwość dokonania zapytania ofertowego na wycenę proponowanych przez nas usług. W związku z tym PREVEN Outsourcing BHP & PPOŻ. przetwarza i będzie przetwarzać Państwa dane osobowe podawane w formularzu kontaktowym takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, numer telefonu, adres e-mail. do prowadzenia z Państwem negocjacji handlowych zmierzających do ewentualnego podpisania i następnie realizacji zawartej z Państwem umowy lub umów, na jedną lub kilka usług oferowanych przez PREVEN Outsourcing BHP & PPOŻ. oraz do celów archiwalnych dotyczących informacji o Klientach obsłużonych przez PREVEN Outsourcing BHP & PPOŻ. (w tym przechowywania referencji od Klientów), a także dla ewentualnej windykacji i dochodzenia roszczeń przed Sądem.
2.3. Przetwarzanie danych osobowych w przypadku zakupów online
PREVEN Outsourcing BHP & PPOŻ. umożliwia Państwu odpłatne zamawianie szkoleń w naszym Serwisie. Przetwarzamy Państwa dane osobowe w celu realizacji wyżej wymienionej umowy, a w szczególności w celu realizacji Państwa zamówienia, zapisu na szkolenie, kontroli wiarygodności płatniczej klientów, dokonywania płatności i obsługi ewentualnych reklamacji. W powyższym celu przetwarzamy Państwa dane osobowe, takie jak: dane do wystawienie faktury (NIP, adres siedziby firmy, nazwa firmy); imię i nazwisko osoby lub osób działających w imieniu Klienta, jej numer telefonu i email służbowy.
W celu realizacji umowy lub dokonania rozliczenia, Państwa dane osobowe przekazywane są osobom trzecim w takim zakresie, w jakim jest to niezbędne do wykonania umowy lub dokonania rozliczenia i jedynie wówczas, kiedy wcześniej udzielili nam Państwo odpowiedniej zgody. W ramach realizacji Państwa zamówienia pracujący dla nas podwykonawcy mogą otrzymać dane konieczne do wykonania zlecenia.
Ponadto, przetwarzamy dane osobowe potrzebne do realizacji zamówienia i rozliczenia również w celu przygotowania dla Państwa indywidualnie dopasowanych ofert.
W przypadku przetwarzania danych osobowych w celu realizacji zamówienia lub jego rozliczenia, podstawą prawną powyższego jest wykonanie umowy. Aby przesyłać Państwu indywidualnie dopasowane oferty, podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes (nasz prawnie uzasadniony interes polega w tym przypadku na marketingu bezpośrednim własnych produktów i usług).
2.4. Przetwarzanie danych zgłoszonych na szkolenia pracowników w przypadku zakupów online
Ponieważ w przypadku zamówienia online szkolenia BHP dla swoich pracowników klient po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia odsyła do nas na adres preven@krakow-bhp.pl w specjalnym formularzu otrzymanym w potwierdzeniu zamówienia dane zgłaszanych pracowników powierza nam przetwarzanie danych osobowych jego pracowników. W związku z tym administrator i podmiot przetwarzający mają obowiązek podpisać umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych. Umowa powierzenia podpisywana jest w formie elektronicznej na co zezwala Art. 28 ust. 9 RODO. Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych jest dostępna podczas wypełniania formularza zamówienia na stronie. Klient aby dokonać zamówienia ma obowiązek zapoznania się z umową oraz jej zaakceptowania zaznaczając odpowiednie pole. Bez tego nie będzie możliwe dokonanie zamówienia. Szczegóły dotyczące przetwarzania i przechowywania powierzanych nam danych osobowych zawarte są w niniejszej umowie.
2.5. Nawiązanie kontaktu
W ramach korzystania Serwisu istnieje kilka możliwości nawiązania kontaktu z nami: mailowo, telefonicznie, listownie, poprzez formularz kontaktowy. W momencie, gdy nawiązują Państwo kontakt z nami, przetwarzamy te dane osobowe, które udostępnią nam Państwa dobrowolnie w ramach nawiązania kontaktu i tylko w celu kontaktu z Państwem i odpowiedzi na Państwa zapytanie.
Podstawą prawną przetwarzania danych jest w tym przypadku wykonanie umowy lub podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą i która wysłała zapytanie, koniecznych do zawarcia umowy z tą osobą.
2.6. Marketing
Jako klienci naszego Serwisu mogą Państwo sporadycznie otrzymać e-mailem informacje o polecanych szkoleniach, na przykład szkoleń w zakresie zmian w prawie pracy, konferencji BHP, szkoleń darmowych dla naszych klientów, nowe artykuły na blogu bhp. W tym przypadku wykorzystujemy podany przez Państwa przy składaniu zamówienia adres e-mail w celu reklamy własnych produktów lub usług.
W każdej chwili mogą Państwo zrezygnować z tej formy polecania produktów, wysyłając stosowny e-mail na adres e-mail: preven@krakow-bhp.pl lub klikając link, znajdujący się na końcu każdej wiadomości e-mail z polecanymi produktami.
Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest nasz prawnie uzasadniony interes w postaci marketingu bezpośredniego własnych towarów i usług zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3. Okres przechowywania danych osobowych
- PREVEN Outsourcing BHP & PPOŻ. przetwarza i będzie przetwarzał Państwa dane osobowe przez czas trwania negocjacji handlowych zmierzających do podpisania umowy, a dalej przez czas wykonania umowy czy realizacji usługi, a także przez czas, w którym firma PREVEN Outsourcing BHP & PPOŻ. jest obowiązana do przechowywania dokumentów sprzedaży (tj. do czasu upływu okresu przedawnienia zobowiązania podatkowego, przy czym zobowiązanie podatkowe przedawnia się w terminie 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku (art. 86 § 1 w zw. z art. 70 § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa, tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 201 ze zm.). Po upływie wskazanych okresów czasu Państwa dane zostaną przez zanonimizowane i będą przechowywane (przetwarzane) wyłącznie do celów statystycznych i historycznych.
- Dane osobowe przetwarzane w celach związanych z realizacją usług będą przetwarzane przez okres niezbędny do ich realizacji, tak długo, jak wymagają tego odpowiednie przepisy prawa do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
- Administrator zapewnia, że dołoży wszelkiej staranności dla ochrony osób, których dane dotyczą i zapewnia, że gromadzone dane są przetwarzane zgodnie z obowiązującym prawem oraz zbierane do oznaczony i zgodnych z prawem celów.
- W każdej chwili istnieje możliwość wycofania zgód wyrażonych w Serwisie, w tym zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych podmiotów współpracujących z Administratorem. Odwołanie zgody na przetwarzanie nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej wycofaniem.
- Mają Państwo prawo żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia, przenoszenia lub ograniczenia ich przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Jeśli chcą Państwo skorzystać z przysługujących Państwu praw prosimy o przesłanie do nas wiadomości na adres: preven@krakow-bhp.pl.
- Bezpieczeństwo danych osobowych jest dla nas priorytetem, jeśli jednak uznają Państwo, że przetwarzając Państwu dane osobowe naruszamy przepisy RODO, istnieje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
4. Pliki Cookies
Na swoich stronach internetowych, firma PREVEN Outsourcing BHP&PPOŻ. używa plików cookies (ciasteczka), w celu kształtowania stron w atrakcyjny sposób oraz aby umożliwić korzystanie z określonych ich funkcji. W każdej przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Brak zmiany tych ustawień oznacza akceptację dla stosowanych Cookies w Serwisie. Podstawą prawną przetwarzania informacji na temat naszych użytkowników poprzez pliki cookies jest wykonanie umowy i nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na bardziej przyjaznym użytkownikowi i bezpiecznym kształtowaniu Serwisu.
4.1 Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Usługodawca wykorzystuje pliki cookies m.in. po to, by dostosować Serwis do potrzeb Użytkowników.
4.2 Pliki cookies wykorzystywane są m. in. w celach tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych Serwisu, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości.
4.3 Serwis korzysta z dwóch rodzajów plików cookies: sesyjnych oraz stałych. Pliki cookies sesyjne mają charakter tymczasowy i pozostają na urządzeniu Użytkownika, aż do momentu wylogowania się ze strony lub wyłączenia programu przeglądania stron internetowych. Pliki cookies stałe są przechowywane na urządzeniu Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies bądź do momentu ich ręcznego usunięcia przez Użytkownika.
4.4 Serwis korzysta z plików cookies tworzonych przez osoby trzecie (tj. w zakresie usług, z których korzysta Usługodawca):
- Google – Usługodawca wykorzystuje w Serwisie narzędzie Google Analytics do analizy ruchu na stronach internetowych Serwisu. Usługodawca wykorzystuje je w szczególności do celów statystycznych, aby sprawdzić jak często odwiedzane są poszczególne strony internetowe Serwisu. Dane z tych plików wykorzystywane są również do optymalizacji i rozwoju Serwisu. Więcej informacji na temat narzędzia Google Analytics można znaleźć na stronie: https://policies.google.com/technologies/cookies;
- Facebook – więcej informacji o zasadach plików cookies można znaleźć na stronie: https://pl-pl.facebook.com/policies/cookies/;
- Instagram – więcej informacji o zasadach plików cookies można znaleźć na stronie: https://www.facebook.com/help/instagram/1896641480634370;
- YouTube – więcej informacji o zasadach plików cookies można znaleźć na stronie: https://policies.google.com/privacy?hl=pl&gl=pl;
- LinkedIn - więcej informacji o zasadach plików cookies można znaleźć na stronie: https://pl.linkedin.com/legal/cookie-policy?trk=content_footer-cookie-policy
4.5 Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies. Szczegółowe informacje na ten temat:
- przeglądarka Internet Explorer;
- przeglądarka Microsoft EDGE;
- przeglądarka Mozilla Firefox;
- przeglądarka Chrome;
- przeglądarka Safari;
- przeglądarka Opera.
4.6 Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach uniemożliwić korzystanie ze stron Serwisu.
5. Prawa użytkowników
Jeżeli chcą Państwo dochodzić swoich praw, proszę skierować odpowiedni wniosek w formie pisemnej na adres preven@krakow-bhp.pl lub listownie na adres siedziby firmy PREVEN Outsourcing BHP&PPOŻ. W takim przypadku proszę zapewnić nam możliwość identyfikacji Państwa osoby poprzez udzielenie niezbędnych informacji.
- Prawo do informacji: Przysługuje Państwu prawo do otrzymania informacji dotyczących danych osobowych, które przetwarzamy.
- Prawo do sprostowania i usunięcia danych osobowych: Mają Państwo także prawo w każdym momencie sprostować swoje dane osobowe lub je usunąć, o ile jest to zgodne z obowiązującymi przepisami. Nie zostaną usunięte dane osobowe, które są niezbędne do dalszego wykonywania czynności lub do realizacji praw i roszczeń ze strony PREVEN Outsourcing BHP&PPOŻ.
- Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych: Zgodnie z obowiązującym prawem, mogą Państwo wnosić o ograniczenie przetwarzania Państwa danych.
- Sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych: Mają Państwo prawo w każdej chwili złożyć sprzeciw wobec przetwarzania przez PREVEN Outsourcing BHP&PPOŻ. Państwa danych.
- Sprzeciw wobec przetwarzania w celu reklamy bezpośredniej: Mogą Państwo także w każdej chwili złożyć sprzeciw wobec przetwarzania Państwa danych osobowych w celach reklamowych („Sprzeciw wobec reklamy”). Nie dotyczy to jednak danych koniecznych do realizacji złożonego przez Państwa zamówienia. Po otrzymaniu sprzeciwu PREVEN Outsourcing BHP&PPOŻ. nie będzie już wykorzystywać, przetwarzać i przekazywać Państwa danych do innych celów niż tylko realizacja składanych przez Państwa zamówień i zakończy bezpośrednie przesyłanie reklam.
- Sprzeciw wobec przetwarzania danych na podstawie „uzasadnionego interesu”: Dodatkowo przysługuje Państwu prawo złożenia w każdym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie „uzasadnionego interesu”. Wskutek sprzeciwu PREVEN Outsourcing BHP&PPOŻ. zakończy przetwarzanie Państwa danych, chyba że zgodnie z przepisami ustawowymi wykaże konieczność dalszego ich przetwarzania ze względu na interes prawny innej osoby czy instytucji.
- Cofnięcie zgody: Jeżeli udzielili Państwo zgody PREVEN Outsourcing BHP&PPOŻ. na przetwarzanie swoich danych osobowych, mogą ją Państwo w każdej chwili cofnąć ze skutkiem na przyszłość. Do momentu cofnięcia zgody przetwarzanie danych osobowych jest zgodne z prawem.
- Prawo wniesienia skargi do organu właściwego w zakresie ochrony danych osobowych: Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu właściwego w zakresie ochrony danych osobowych. Mogą się Państwo w tym celu zwrócić do organu właściwego w zakresie ochrony danych osobowych z właściwością dla Państwa miejsca zamieszkania lub do centralnego organu administracji państwowej, a także do organu właściwego dla naszej siedziby.
Zgoda na pliki Cookies:
Ta strona internetowa wykorzystuje pliki cookies aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Korzystając z stron internetowych naszego Serwisu, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Ustawienia tych plików można zmienić w każdej chwili za pomocą ustawień Twojej przeglądarki internetowej.
Szanowni Klienci,
W związku z wejściem w życie od 25.05.2018r Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, mając na uwadze ochronę danych osobowych naszych Klientów przekazujemy Państwu niezbędne informacje, mówiące o sposobie ich gromadzenia i przetwarzania przez firmę PREVEN Outsourcing BHP & PPOŻ, będącej właścicielem stron internetowych www.krakow-bhp.pl, zwanych dalej „Serwisem”.
1. Postanowienia ogólne
1.1 Aby umożliwić Państwu dostęp do oraz różnych funkcji serwisu, konieczne jest uzyskanie i przetwarzanie przez nas niektórych kategorii Państwa danych osobowych. Również gdy zamawiają Państwo od nas szkolenia, przetwarzamy dane osobowe niezbędne do dokonania zakupu i dostarczenia zamawianego szkolenia oraz w niezbędnym zakresie przekazujemy te dane osobowe firmom świadczącym dla nas usługi hostingu strony oraz administracji strony. Dane zamówienia są również gromadzone i przetwarzane dla własnych celów marketingowych PREVEN Outsourcing BHP&PPOŻ.. Jednocześnie informujemy, że dane nie są przekazywane dla celów marketingowych innych podmiotów.
1.2 Administratorem Państwa danych osobowych jest firma PREVEN Outsourcing BHP & PPOŻ. – Bartosz Krukowski, ul. Na Popielówkę 31C, 32-087 Zielonki, NIP: 5512594465, REGON: 121348904, Tel. +48 724 131 103, adres e-mail: preven@krakow-bhp.pl zwana dalej „Administratorem”.
1.3 Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
2. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych
Główne rodzaje danych, które gromadzimy i przetwarzamy wynikają z charakteru działalności naszej firmy. Są to dane dotyczące zawieranych umów, zleceń, przesyłanych ofert, proponowanych cen za usługi, negocjacji handlowych skutkujących otrzymaniem zleceń i kontaktu poprzez Serwis.
W kolejnych podpunktach określone zostały cele, dla których przetwarzane są dane osobowe oraz podstawy prawne przetwarzania, które ten proces regulują.
2.1. Dane logowania
Przy każdym dostępie do Serwisu dane dotyczące korzystania przekazywane są przez przeglądarkę internetową i gromadzone w plikach protokołów, tzw. plikach logowania (tzw. Logów). Zapisywane przy tej okazji rekordy danych zawierają następujące informacje: datę i godzinę odwiedzin, nazwę wyświetlanej strony, adres IP, referencyjny adres URL (źródłowy URL, z którego trafili Państwo na nasze strony internetowe), przekazaną ilość danych, czas pobierania oraz informacje o produkcie oraz wersji używanej przeglądarki. Adresy IP użytkowników po zakończeniu korzystania z naszych strony są usuwane.
Rekordy danych z plików logowania służą do rozpoznawania, ochrony i śledzenia ewentualnych ataków na nasze strony.
Podstawą prawną przetwarzania danych logowania jest prawnie uzasadniony interes administratora danych osobowych w postaci zarządzania zasobami serwera, podtrzymywanie bezawaryjnego funkcjonowania Serwisu oraz wypełnianie ustawowych obowiązków administratora danych w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa ochrony danych osobowych.
2.2. Przetwarzanie danych osobowych w celu udostępnienia oferty PREVEN Outsourcing BHP & PPOŻ.
Poprzez naszą stronę internetową www.krakow-bhp.pl, mają Państwo możliwość dokonania zapytania ofertowego na wycenę proponowanych przez nas usług. W związku z tym PREVEN Outsourcing BHP & PPOŻ. przetwarza i będzie przetwarzać Państwa dane osobowe podawane w formularzu kontaktowym takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, numer telefonu, adres e-mail. do prowadzenia z Państwem negocjacji handlowych zmierzających do ewentualnego podpisania i następnie realizacji zawartej z Państwem umowy lub umów, na jedną lub kilka usług oferowanych przez PREVEN Outsourcing BHP & PPOŻ. oraz do celów archiwalnych dotyczących informacji o Klientach obsłużonych przez PREVEN Outsourcing BHP & PPOŻ. (w tym przechowywania referencji od Klientów), a także dla ewentualnej windykacji i dochodzenia roszczeń przed Sądem.
2.3. Przetwarzanie danych osobowych w przypadku zakupów online
PREVEN Outsourcing BHP & PPOŻ. umożliwia Państwu odpłatne zamawianie szkoleń w naszym Serwisie. Przetwarzamy Państwa dane osobowe w celu realizacji wyżej wymienionej umowy, a w szczególności w celu realizacji Państwa zamówienia, zapisu na szkolenie, kontroli wiarygodności płatniczej klientów, dokonywania płatności i obsługi ewentualnych reklamacji. W powyższym celu przetwarzamy Państwa dane osobowe, takie jak: dane do wystawienie faktury (NIP, adres siedziby firmy, nazwa firmy); imię i nazwisko osoby lub osób działających w imieniu Klienta, jej numer telefonu i email służbowy.
W celu realizacji umowy lub dokonania rozliczenia, Państwa dane osobowe przekazywane są osobom trzecim w takim zakresie, w jakim jest to niezbędne do wykonania umowy lub dokonania rozliczenia i jedynie wówczas, kiedy wcześniej udzielili nam Państwo odpowiedniej zgody. W ramach realizacji Państwa zamówienia pracujący dla nas podwykonawcy mogą otrzymać dane konieczne do wykonania zlecenia.
Ponadto, przetwarzamy dane osobowe potrzebne do realizacji zamówienia i rozliczenia również w celu przygotowania dla Państwa indywidualnie dopasowanych ofert.
W przypadku przetwarzania danych osobowych w celu realizacji zamówienia lub jego rozliczenia, podstawą prawną powyższego jest wykonanie umowy. Aby przesyłać Państwu indywidualnie dopasowane oferty, podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes (nasz prawnie uzasadniony interes polega w tym przypadku na marketingu bezpośrednim własnych produktów i usług).
2.4. Przetwarzanie danych zgłoszonych na szkolenia pracowników w przypadku zakupów online
Ponieważ w przypadku zamówienia online szkolenia BHP dla swoich pracowników klient po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia odsyła do nas na adres preven@krakow-bhp.pl w specjalnym formularzu otrzymanym w potwierdzeniu zamówienia dane zgłaszanych pracowników powierza nam przetwarzanie danych osobowych jego pracowników. W związku z tym administrator i podmiot przetwarzający mają obowiązek podpisać umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych. Umowa powierzenia podpisywana jest w formie elektronicznej na co zezwala Art. 28 ust. 9 RODO. Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych jest dostępna podczas wypełniania formularza zamówienia na stronie. Klient aby dokonać zamówienia ma obowiązek zapoznania się z umową oraz jej zaakceptowania zaznaczając odpowiednie pole. Bez tego nie będzie możliwe dokonanie zamówienia. Szczegóły dotyczące przetwarzania i przechowywania powierzanych nam danych osobowych zawarte są w niniejszej umowie.
2.5. Nawiązanie kontaktu
W ramach korzystania Serwisu istnieje kilka możliwości nawiązania kontaktu z nami: mailowo, telefonicznie, listownie, poprzez formularz kontaktowy. W momencie, gdy nawiązują Państwo kontakt z nami, przetwarzamy te dane osobowe, które udostępnią nam Państwa dobrowolnie w ramach nawiązania kontaktu i tylko w celu kontaktu z Państwem i odpowiedzi na Państwa zapytanie.
Podstawą prawną przetwarzania danych jest w tym przypadku wykonanie umowy lub podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą i która wysłała zapytanie, koniecznych do zawarcia umowy z tą osobą.
2.6. Marketing
Jako klienci naszego Serwisu mogą Państwo sporadycznie otrzymać e-mailem informacje o polecanych szkoleniach, na przykład szkoleń w zakresie zmian w prawie pracy, konferencji BHP, szkoleń darmowych dla naszych klientów, nowe artykuły na blogu bhp. W tym przypadku wykorzystujemy podany przez Państwa przy składaniu zamówienia adres e-mail w celu reklamy własnych produktów lub usług.
W każdej chwili mogą Państwo zrezygnować z tej formy polecania produktów, wysyłając stosowny e-mail na adres e-mail: preven@krakow-bhp.pl lub klikając link, znajdujący się na końcu każdej wiadomości e-mail z polecanymi produktami.
Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest nasz prawnie uzasadniony interes w postaci marketingu bezpośredniego własnych towarów i usług zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3. Okres przechowywania danych osobowych
- PREVEN Outsourcing BHP & PPOŻ. przetwarza i będzie przetwarzał Państwa dane osobowe przez czas trwania negocjacji handlowych zmierzających do podpisania umowy, a dalej przez czas wykonania umowy czy realizacji usługi, a także przez czas, w którym firma PREVEN Outsourcing BHP & PPOŻ. jest obowiązana do przechowywania dokumentów sprzedaży (tj. do czasu upływu okresu przedawnienia zobowiązania podatkowego, przy czym zobowiązanie podatkowe przedawnia się w terminie 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku (art. 86 § 1 w zw. z art. 70 § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa, tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 201 ze zm.). Po upływie wskazanych okresów czasu Państwa dane zostaną przez zanonimizowane i będą przechowywane (przetwarzane) wyłącznie do celów statystycznych i historycznych.
- Dane osobowe przetwarzane w celach związanych z realizacją usług będą przetwarzane przez okres niezbędny do ich realizacji, tak długo, jak wymagają tego odpowiednie przepisy prawa do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
- Administrator zapewnia, że dołoży wszelkiej staranności dla ochrony osób, których dane dotyczą i zapewnia, że gromadzone dane są przetwarzane zgodnie z obowiązującym prawem oraz zbierane do oznaczony i zgodnych z prawem celów.
- W każdej chwili istnieje możliwość wycofania zgód wyrażonych w Serwisie, w tym zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych podmiotów współpracujących z Administratorem. Odwołanie zgody na przetwarzanie nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej wycofaniem.
- Mają Państwo prawo żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia, przenoszenia lub ograniczenia ich przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Jeśli chcą Państwo skorzystać z przysługujących Państwu praw prosimy o przesłanie do nas wiadomości na adres: preven@krakow-bhp.pl.
- Bezpieczeństwo danych osobowych jest dla nas priorytetem, jeśli jednak uznają Państwo, że przetwarzając Państwu dane osobowe naruszamy przepisy RODO, istnieje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
4. Pliki Cookies
Na swoich stronach internetowych, firma PREVEN Outsourcing BHP&PPOŻ. używa plików cookies (ciasteczka), w celu kształtowania stron w atrakcyjny sposób oraz aby umożliwić korzystanie z określonych ich funkcji. W każdej przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Brak zmiany tych ustawień oznacza akceptację dla stosowanych Cookies w Serwisie. Podstawą prawną przetwarzania informacji na temat naszych użytkowników poprzez pliki cookies jest wykonanie umowy i nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na bardziej przyjaznym użytkownikowi i bezpiecznym kształtowaniu Serwisu.
- Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Usługodawca wykorzystuje pliki cookies m.in. po to, by dostosować Serwis do potrzeb Użytkowników.
- Pliki cookies wykorzystywane są m. in. w celach tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych Serwisu, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości.
- Serwis korzysta z dwóch rodzajów plików cookies: sesyjnych oraz stałych. Pliki cookies sesyjne mają charakter tymczasowy i pozostają na urządzeniu Użytkownika, aż do momentu wylogowania się ze strony lub wyłączenia programu przeglądania stron internetowych. Pliki cookies stałe są przechowywane na urządzeniu Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies bądź do momentu ich ręcznego usunięcia przez Użytkownika.
- Serwis korzysta z plików cookies tworzonych przez osoby trzecie (tj. w zakresie usług, z których korzysta Usługodawca):
- Google – Usługodawca wykorzystuje w Serwisie narzędzie Google Analytics do analizy ruchu na stronach internetowych Serwisu. Usługodawca wykorzystuje je w szczególności do celów statystycznych, aby sprawdzić jak często odwiedzane są poszczególne strony internetowe Serwisu. Dane z tych plików wykorzystywane są również do optymalizacji i rozwoju Serwisu. Więcej informacji na temat narzędzia Google Analytics można znaleźć na stronie: https://policies.google.com/technologies/cookies;
- Facebook – więcej informacji o zasadach plików cookies można znaleźć na stronie: https://pl-pl.facebook.com/policies/cookies/;
- Instagram – więcej informacji o zasadach plików cookies można znaleźć na stronie: https://www.facebook.com/help/instagram/1896641480634370;
- YouTube – więcej informacji o zasadach plików cookies można znaleźć na stronie: https://policies.google.com/privacy?hl=pl&gl=pl;
- LinkedIn – więcej informacji o zasadach plików cookies można znaleźć na stronie: https://pl.linkedin.com/legal/cookie-policy?trk=content_footer-cookie-policy
- Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies. Szczegółowe informacje na ten temat:
- przeglądarka Internet Explorer;
- przeglądarka Microsoft EDGE;
- przeglądarka Mozilla Firefox;
- przeglądarka Chrome;
- przeglądarka Safari;
- przeglądarka Opera.
- Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach uniemożliwić korzystanie ze stron Serwisu.
5. Prawa użytkowników
Jeżeli chcą Państwo dochodzić swoich praw, proszę skierować odpowiedni wniosek w formie pisemnej na adres preven@krakow-bhp.pl lub listownie na adres siedziby firmy PREVEN Outsourcing BHP&PPOŻ. W takim przypadku proszę zapewnić nam możliwość identyfikacji Państwa osoby poprzez udzielenie niezbędnych informacji.
- Prawo do informacji: Przysługuje Państwu prawo do otrzymania informacji dotyczących danych osobowych, które przetwarzamy.
- Prawo do sprostowania i usunięcia danych osobowych: Mają Państwo także prawo w każdym momencie sprostować swoje dane osobowe lub je usunąć, o ile jest to zgodne z obowiązującymi przepisami. Nie zostaną usunięte dane osobowe, które są niezbędne do dalszego wykonywania czynności lub do realizacji praw i roszczeń ze strony PREVEN Outsourcing BHP&PPOŻ.
- Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych: Zgodnie z obowiązującym prawem, mogą Państwo wnosić o ograniczenie przetwarzania Państwa danych.
- Sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych: Mają Państwo prawo w każdej chwili złożyć sprzeciw wobec przetwarzania przez PREVEN Outsourcing BHP&PPOŻ. Państwa danych.
- Sprzeciw wobec przetwarzania w celu reklamy bezpośredniej: Mogą Państwo także w każdej chwili złożyć sprzeciw wobec przetwarzania Państwa danych osobowych w celach reklamowych („Sprzeciw wobec reklamy”). Nie dotyczy to jednak danych koniecznych do realizacji złożonego przez Państwa zamówienia. Po otrzymaniu sprzeciwu PREVEN Outsourcing BHP&PPOŻ. nie będzie już wykorzystywać, przetwarzać i przekazywać Państwa danych do innych celów niż tylko realizacja składanych przez Państwa zamówień i zakończy bezpośrednie przesyłanie reklam.
- Sprzeciw wobec przetwarzania danych na podstawie „uzasadnionego interesu”: Dodatkowo przysługuje Państwu prawo złożenia w każdym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie „uzasadnionego interesu”. Wskutek sprzeciwu PREVEN Outsourcing BHP&PPOŻ. zakończy przetwarzanie Państwa danych, chyba że zgodnie z przepisami ustawowymi wykaże konieczność dalszego ich przetwarzania ze względu na interes prawny innej osoby czy instytucji.
- Cofnięcie zgody: Jeżeli udzielili Państwo zgody PREVEN Outsourcing BHP&PPOŻ. na przetwarzanie swoich danych osobowych, mogą ją Państwo w każdej chwili cofnąć ze skutkiem na przyszłość. Do momentu cofnięcia zgody przetwarzanie danych osobowych jest zgodne z prawem.
- Prawo wniesienia skargi do organu właściwego w zakresie ochrony danych osobowych: Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu właściwego w zakresie ochrony danych osobowych. Mogą się Państwo w tym celu zwrócić do organu właściwego w zakresie ochrony danych osobowych z właściwością dla Państwa miejsca zamieszkania lub do centralnego organu administracji państwowej, a także do organu właściwego dla naszej siedziby.
Zgoda na pliki Cookies:
Ta strona internetowa wykorzystuje pliki cookies aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Korzystając z stron internetowych naszego Serwisu, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Ustawienia tych plików można zmienić w każdej chwili za pomocą ustawień Twojej przeglądarki internetowej.