Zapewnienie odpowiedniego poziomu Bezpieczeństwa i Higieny pracy jest obowiązkiem każdego Pracodawcy prowadzącego działalność na terenie Polski. Z jednej strony wymóg ten wynika wprost z przepisów prawa – nakładających na właścicieli firm stosowanie odpowiednich działań. Z drugiej z kolei – jest to po prostu dobra praktyka, dzięki której przedsiębiorca zapewnia poczucie bezpieczeństwa i odpowiedniej ochrony każdemu, z pracujących dla niego pracowników.
Często, stosowanie się do wszystkich przepisów BHP jest dla przedsiębiorcy również bardzo kosztowne. Bowiem w swoim tradycyjnym modelu wymaga zatrudnienia odpowiedniego specjalisty, co wymaga znacznie większych nakładów finansowych niż zlecenie usługi zewnętrznej firmie, która działa efektywniej i nie wykonuje swoich obowiązków codziennie przez 8 godzin. Poza oczywistymi kosztami finansowymi, działania na rzecz spełnienia wymagań BHP zabierają również mnóstwo czasu, który mógłby być spożytkowany w zupełnie inny i bardziej efekty dla firmy sposób.
Co powiedziałbyś na to, aby wszystkie te niechciane przez Ciebie obowiązki, przejęła firma zewnętrzna, która nie tylko zajmie się zapewnianiem odpowiedniego poziomu usług BHP, ale przede wszystkim istotnie zmniejszy ponoszone przez Ciebie koszty? Oto rozwiązanie skrojone na potrzeby Twojej firmy.
Wybierz nowoczesny Outsourcing usług BHP & PPOŻ.
Oferowany przez naszą firmę Outsourcing BHP jest skutecznym rozwiązaniem, dzięki któremu zyskasz możliwość pozbycia się wszystkich obowiązków, na które nie masz pieniędzy, czasu lub po prostu ochoty. Niezależnie czy prowadzisz mniejszą firmę czy całkiem spore przedsiębiorstwo, razem stworzymy maksymalnie bezpieczne warunki pracy w Twojej firmie. W ramach miesięcznego abonamentu, dostarczamy kompleksową ofertę obejmującą szkolenia BHP, stałe doradztwo oraz nadzór BHP i PPOŻ. w Twojej firmie.
W naszej gestii będzie leżało również regularnie dbanie o stan wiedzy Twoich pracowników, w tym przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń wstępnych, okresowych, podstawowych, a nawet specjalistycznych.
Główne korzyści kompleksowej obsługi BHP i PPOŻ. – Outsourcing BHP dla Twojej firmy
Poznaj główne obszary oraz Twoje korzyści, które odczujesz zaraz po zdecydowaniu się właśnie na tę formę Naszej współpracy.
- Bezpieczeństwo pracowników - Gwarantujemy pełne wsparcie w osiągnięciu właściwej ochrony zdrowia i bezpieczeństwa wszystkich pracowników w Twojej firmie – wspólnie osiągniemy cel „Zero wypadków przy pracy”!
- Spokój i komfort - Prawdopodobieństwo niespełnienia jakichkolwiek wymogów formalnych z zakresu BHP i PPOŻ. współpracując z nami, spada do minimum. Zapewnimy Ci większy spokój i komfort zarządzania Twoim przedsiębiorstwem.
- Oszczędność czasu i nerwów - Dzięki oddelegowaniu rutynowych i czasochłonnych działań w ręce naszych specjalistów, odciążymy Cię z wielu stresujących obowiązków, które do tej pory zajmowały wiele godzin Twojego cennego czasu.
- Redukcja kosztów i strat - Rozpoczęcie Naszej współpracy, będzie skutkowało redukcją Twoich kosztów z zakresu BHP i PPOŻ, nawet do 70% w porównaniu do etatowego pracownika. Bądź pewny że współpracując z nami zapłacisz wyłącznie za wykonywanie konkretnych i sprecyzowanych usług na najwyższym poziomie.
- Dostęp do ekspertów & know-how - Zapewniamy pełny dostęp do naszych ekspertów z zakresu BHP i PPOŻ., którzy zajmą się wszystkimi formalnościami i prawnymi wymaganiami – wszystkim czego trzeba pilnować i o czym należy pamiętać w Twojej firmie! Ponadto uzyskasz dostęp do unikatowego know-how firmy PREVEN.
- Spełnienie indywidualnych potrzeb - Słuchamy Twoich potrzeb aby w pełni dopasować formę Naszej współpracy. Dzięki temu osobiście decydujesz, w jakim stopniu chcesz korzystać z naszego wsparcia – czy mamy dostarczyć Ci tylko konkretne usługi, czy też zająć się pełną obsługą BHP i PPOŻ. Twojej firmy.
Komu dedykowany jest outsourcing usług BHP i PPOŻ.?
Każdy właściciel firmy zobowiązany jest zapewnić swoim pracownikom bezpieczne i higieniczne warunki pracy, bez względu na to, ilu pracowników zatrudnia. W świetle obowiązujących przepisów prawa, każdego pracodawcę obowiązują szczegółowe wymogi dotyczące BHP, ujęte w licznych przepisach prawnych. W związku z tym, do wykonywania powyższych zadań, pracodawca może zaangażować podmiot zewnętrzny - służbę BHP - na zasadach outsourcingu.
Jaka jest możliwa forma nawiązania współpracy w ramach usług BHP i PPOŻ.?
Jesteśmy otwarci na każdą współpracę, dlatego oferujemy pracodawcom dowolną formę współpracy dostosowując się do wymagań każdego Klienta. Istnieje możliwość nawiązania współpracy jako zewnętrzna Służba BHP - umowa B2B (Outsourcing) lub etatowa Służba BHP - zatrudnienie naszego Specjalisty ds. BHP na dowolną część etatu w Państwa firmie. Ponadto w naszej działalności wykonujemy wszelkie usługi BHP wynikające z obowiązujących przepisów w ramach jednorazowych zleceń.
Jak rozpocząć współpracę w ramach kompleksowej obsługi BHP i PPOŻ.?
- Nawiązanie kontaktu
Skontaktuj się z nami telefonicznie: +48 724 131 103lub wyślij nam wiadomość na preven@krakow-bhp.plalbo skorzystaj z formularza kontaktowego. Na wiadomości odpowiadamy w ciągu 24h. W sprawach pilnych prosimy o kontakt telefoniczny.
2. Oferta współpracy
Zbadamy Twoje wymagania i potrzeby, a na ich podstawie ustalimy termin Naszego spotkania i wizji lokalnej - wykonamy audyt obecnych warunków BHP w Twojej firmie. Raport z Audytu BHP zawiera wymagane informacje, do przygotowania indywidualnej oferty współpracy, dopasowanej do Twojej firmy - Nasza oferta zawsze będzie dla Ciebie korzystna finansowo!
3. Profesjonalna realizacja
W tym momencie podpisujemy umowę na kompleksową obsługę BHP i PPOŻ. Twojej firmy w ramach dopasowanego pakietu outsourcingu (umowa B2B) lub zawieramy umowę etatowej Służby BHP na dowolną część etatu. Niezwłocznie rozpoczynamy profesjonalną realizację zadań zgodnie z przyjętym harmonogramem, aby razem stworzyć maksymalnie bezpieczne warunki pracy w Twojej firmie.
Jakie będą koszty kompleksowej obsługi BHP i PPOŻ.?
Ceny ustalane są indywidualnie i zależą od wielkość firmy, ilość pracowników, stanu dokumentacji oraz ilości obiektów i złożoności procesów. Zawsze podajemy pełny końcowy koszt usługi przed przystąpieniem do realizacji współpracy. Nie ma ukrytych opłat, więc koszt określony w umowie nie ulega zmianie. Zaczynając od 400 zł netto miesięcznie, jesteśmy w stanie zapewnić maksymalnie bezpieczne warunki pracy w niewielkiej kilkuosobowej firmie. Ponadto, dajemy możliwość podpisania umowy na czas nieokreślony z jednomiesięcznym wypowiedzeniem ze skutkiem na koniec następnego miesiąca. Wszystko to bez konsekwencji finansowych.
Współpracujemy jako zewnętrzna Służba BHP - umowa B2B (Outsourcing) lub etatowa Służba BHP - zatrudnienie Specjalisty ds. BHP na dowolną część etatu w Twojej firmie.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów przygotowaliśmy, ofertę PAKIETÓW OUTSOURCING która pozwala elastycznie dopasować się do każdego klienta - bierzemy pod uwagę specyfikę i potrzeby Twojego przedsiębiorstwa - wybierz PAKIET OUTSOURCING (przycisk aktywny na PAKIETY) najbardziej korzystny dla Twojej firmy.
ZAPRASZAMY DO KONTAKTU! - napisz lub zadzwoń.
Oferujemy tanią i zarazem najbardziej profesjonalną obsługę BHP i PPOŻ. w Krakowie i okolicach – SPRAWDŹ CAŁĄ NASZĄ OFERTĘ!!